Välkommen hit!

Vi testar med ett första inlägg! :)

Jag är en 26-årig tjej som planerar bröllop för tillfället och jag tycker det är vansinnigt roligt! Har planerat och pysslat sedan min sambo friade till mig i juni förra året, och kommer göra så fram till vår stora dag som är satt till 5 juni i år. Jag fick idén om att jag ville dela med mig av mitt pyssel med andra och skapade då den här bloggen. Vi får väl se hur det går... ;)
Tanken är i alla fall att jag ska dela med mig om hur jag gjort och valt att pyssla med de olika trycksakerna i första hand, men jag kommer säkert fylla ut med andra smarta tips som jag använt mig av eller bara vill tipsa om. Hoppas du hittar nåt du har nytta av!

Då så, då kör vi väl!

//Tina

Kommentarer
Postat av: marica

Ser att vi gifter oss på samma dag :) Kul!!

2010-04-09 @ 16:51:57
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Kollat lite på dina tips! Kul att få inspiration och så har du mycket bra förklaringar!

Å så kommer jag till detta inlägg och ser att vi gifter oss på samma dag! :o)

Lycka till me allt! Mvh linda

2010-04-30 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0