Bästa webshopen för presenterna!

Här tipsar jag ju främst om olika pyssel till den stora dagen, men jag tänker idag även passa på att tipsa om en jättebra webshop som säljer fin heminredning. Här kan man hitta massor av presenter till brudparet, de blivande föräldrarna eller varför inte unna sig själv något fint?? Själv har jag handlat både en lyxig vinkaraff och även en Crock-Pot till svärföräldrarna!


För att hålla mig lite till bröllopstemat ;) kan jag tipsa om till exempel det här jättesöta statyparet som ju är en perfekt bröllopsgåva som brudparet sedan kan ha stående i sin hylla där hemma och bli påminda om sin alldeles egna speciella dag varje gång de ser den! :)

Bild lånad från Interiora.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0