Festhäftet: Bröllopsbingo

Ett kul inslag i festhäftet kan vara ett bröllopsbingo! Istället för siffror, har man olika händelser i rutorna på bingobrickan. Eftersom olika personer råkar ut för olika saker beroende på vart man sitter och vad man uppmärksammar, så går det bra att ha samma bingo till samtliga gäster, men man kan också variera brickorna. Själv skrev jag cirka fem olika varianter av bingot i de festhäftena.

Klicka på bilden för att ladda hem som Worddokument!
Observera att dokumentet laddas ner automatiskt i FireFox, så kolla i din download-mapp.


Till bröllopsfesten kan det vara kul att ordna med några priser, ca 5-6 stycken, tex små chokladkakor eller liknande. Vill man kan man även ha ett större pris för full bricka! :)

Kommentarer
Postat av: förlovadflicka

Hej! Vilken bra blogg du har, får jag länka till dig på min blogg? Lägger in speciella saker jag absolut inte vill glömma bort där, mest för mig själv. Bingot var en bra idé :)

2010-09-27 @ 13:06:33
URL: http://giftdigmedmig.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Vad många roliga ideér du har till bröllopte :) Hoppas jag kommer ihåg några av dem när det blir min tur ^^

2011-07-05 @ 07:05:17
URL: http://writingl.blogg.se/
Postat av: CJ

Haha, kul blogg!

2011-07-05 @ 11:17:12
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Fia

Härlig blogg du har! Med så mycket bra tips! Jag som känt att jag börjat få panik utan några idéer men nu har jag hur mycket som helst! Tack snälla du :)

2011-09-30 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0