En parantes

Hej alla läsare!

Bröllopet är nu lämnat bakom oss även om bloggen här lever kvar. Dock kollar jag inte av den lika ofta som jag en gång gjorde, men jag lovar att kolla in här då och då! Jag försöker svara på alla kommentarer, som jag fortfarande blir JÄTTEGLAD för, varje liten rad ni skriver! Jag tackar så hjärtligt för att ni uppskattar allt arbete jag lagt ner här! Och ju fler kommentarer och läsare jag får, desto mer peppad blir jag att skriva mer här, så ju fler kommentarer, desto fler inlägg...? ;)

Jag har ett önskemål också. Vänligen ange en giltig riktig mailadress när ni kommenterar, så kan jag lättare svara på era frågor! :)

Jag vill också påpeka att vissa PDF'er och bilder som är klickbara kanske inte funkar, men jag jobbar på att flytta över dessa så ni kan få se dem. Meddela mig gärna om ni hittar något jag missat så jag kan rätta till det!

Tack igen för alla kommentarer, fortsätt kika in och skriv gärna och berätta hur det gått för er och hur era resultat blev. Jag tycker det är jättekul att se bilder på era pysslade verk, inspirerade (eller kopierade ;) ) av mig!

På återseende!

Mvh
Martina
brollopspyssel.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0