Min bröllopsblogg i Bröllopsguiden!

För några månader sedan fick jag ett mail från en frilansjournalist, där hon undrade om hon fick använda en av mina bilder härifrån till nästa nummer av Bröllopsguiden. Självklart fick hon det, så jag mailade henne en högupplöst kopia och fick veta att magasinet skulle finnas ute i butik den 6 september. Sedan dess har jag väl mer eller mindre glömt bort detta, men kom att tänka på det av en slump. För några dagar sedan när jag smet in på Ica så kikade jag i tidningshyllan om Bröllopsguiden stod där och visst gjorde den det. Bläddrade snabbt genom den för att se om min bild kommit med, och där, på sidan 130 bland 49 olika dekorationstips var min bild på bordsplaceringskort med hållare av trolldeg och ståltråd! Tog med tidningen till kassan och var stolt som en tupp när jag betalade, haha.



ORIGINALET ;)



Kommentarer
Postat av: Fia

Aha, var det därför jag kände igen bilden på dina placeringskort? :)

2011-09-30 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0